FAQ

W jakim czasie zrealizujecie wysyłkę mojego produktu?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować niezwłocznie po opłaceniu kosztów, zazwyczaj zlecenie wysyłki trwa nie dłużej niż 24h. Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

Jakie formy płatności obsługujecie?

Płatności na stronie obsługuje serwis przelewy24.pl, zamówienia można opłacić przez szybki przelew bankowy, przy odbiorze, a także używając BLIK.

Czy oferujecie gwarancje na sprzedawane produkty?

Wszystkie produkty będące w ofercie wyspabielizny.pl są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta lub rękojmią Sprzedawcy. Jeżeli masz dodatkowe pytania bądź chcesz zgłosić reklamację napisz do nas na wyspabielizny@gmail.com

Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony towar?

Posiadają Państwo możliwość w ciągu 14 dni od otrzymania produktu rozwiązania umowy zawartej na odległość, szczegółowe informację oraz wzór odstąpienia od umowy znajdą Państwo w naszym regulaminie.

Czy mogę otrzymać fakturę za swoje zamówienie?

Oczywiście, wystarczy że podczas składania zamówienia podasz NIP oraz pełną nazwę firmy.

Przedmiot który chciałam/chciałem zamówić jest niedostępny, co mogę zrobić?

Aktualizujemy stany magazynowe codziennie. Jeżeli jesteś zainteresowana/zainteresowany konkretnym produktem – napisz do nas, a postaramy się go dostarczyć.

Gdzie mogę znaleźć szczegółowe informacje na temat rozmiarów produktów?

Większość produktów posiada tabele rozmiarów w opisie, posiadamy również tabele rozmiarów dostępną pod adresem  www.wyspabielizny.pl/tabela-rozmiarow/, jeżeli nie znalazłeś marki która cię interesuje napisz do nas, pomożemy z przyjemnością!

Jakie są rodzaje oraz koszty wysyłki?

Obecnie oferujemy wysyłkę przez Pocztę Polską Kurier48 w cenie 11zł, wysyłkę kurierem DPD w cenie 15zł,wysyłkę do punktów odbioru (żabka,orlen,ruch,poczta) – 9,90 zł oraz paczkomaty inPost -13zł. Istnieje również możliwość płatności za pobraniem za dodatkową opłatą 5zł. Powyżej 200zł wysyłka jest darmowa!

Czy mogę śledzić przesyłkę z mojego zamówienia?

Tak, po nadaniu przesyłki wysyłamy automatyczny e-mail w którym można znaleźć numer przesyłki oraz link do śledzenia. Informacje można także znaleźć w zakładce “moje zamówienia”.

Czy mogę wyświetlić produkty tylko w moim rozmiarze?

Tak, filtr produktów według rozmiaru znajduje się po lewej stronie w wersji komputerowej lub u góry strony na urządzeniach mobilnych.

Czy mogę zamówić bez zakładania konta?

Tak, zakupu można dokonać bez konieczności zakładania konta w serwisie. Jednak zakładając konto uzyskujemy łatwiejszy wgląd w złożone zamówienie przez panel klienta na stronie.