Chat with us, powered by LiveChat

FAQ

W jakim czasie realizujecie wysyłkę mojego produktu?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować niezwłocznie po opłaceniu kosztów, zazwyczaj zlecenie wysyłki trwa nie dłużej niż 24h.

Jakie formy płatności obsługujecie?

Płatności na stronie obsługuje serwis przelewy24.pl, zamówienia można opłacić przez przelew bankowy, przy odbiorze, a także używając BLIK.

Koszt przesyłki wzrósł po dodaniu kolejnych produktów, dlaczego?

Przy dużych zamówieniach(wiele produktów) koszt wysyłki może ulec podwyższeniu. Jest on zawsze pokazany przed dokonaniem płatności.

Czy oferujecie gwarancje na sprzedawane produkty?

Wszystkie produkty będące w ofercie wyspabielizny.pl są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta lub rękojmią Sprzedawcy. Jeżeli masz dodatkowe pytania bądź chcesz zgłosić reklamację napisz do nas na bok@wyspabielizny.pl

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Posiadają Państwo możliwość w ciągu 14 dni od otrzymania produktu rozwiązania umowy zawartej na odległość, szczegółowe informację oraz wzór odstąpienia od umowy znajdą Państwo w naszym regulaminie.

Czy mogę otrzymać fakturę za swoje zamówienie?

Oczywiście, wystarczy że podczas składania zamówienia podasz NIP oraz pełną nazwę firmy.

Przedmiot który chciałam/chciałem zamówić jest niedostępny, co mogę zrobić?

Aktualizujemy stany magazynowe co kilka dni. Jeśli zależy Ci na szybkości zachęcamy do kontaktu z nami, postaramy się jak najszybciej dostarczyć produkt.

Gdzie mogę znaleźć szczegółowe informacje na temat rozmiarów produktów?

Tabele rozmiarów dostępne są pod adresem https://wyspabielizny.pl/tabela-rozmiarow/, jeżeli nie znalazłeś marki która cię interesuje napisz do nas, pomożemy z przyjemnością!